🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۲۱

(ثبت: 239869) خرداد 26, 1400 

 

سیگارش خیس،
–بر لب
چترش زیر بغل
یکریز می‌بارد
باران
نه،
شعر
از گلوی بغض گرفته‌‌اش…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    خرداد 26, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    حضورتان را ارج می نهم

    و از محبتهایتان صمیمانه

    تشکرو قدردانی میکنم

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. بسیاردلچسب وزیباقلم میزنی
    همواره تابان باشی
    گویا باشی
    شاعر وهنرمند ارجمند
    🌺🌺🌺🌺

  3. درودان باد عزیز و بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. میثم علی یزدی(آیت)

    خرداد 27, 1400

    🌹🌹🌹🌹🌷🌺
    درود ها

  5. بهناز طیبی

    خرداد 29, 1400

    سلام

    خیلی زیبا بود

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا