🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۵

(ثبت: 223993) اردیبهشت 21, 1399 

 

❆ دلِ پر غصه:
دلم پر غصه است
از قصهٔ نبودنت
و باران می‌شود
می‌چکد از چشمانم‌.

❆ تنهاترین:
بی تو
میان بغضی اسیرم
که همیشه مرا می کوبد
که تو تهاترینی!

❆ مرگ مادر:
مادرم که رفت
دلخوشی هایم کوتاه
و دلتنگی بزرگ‌ شد
و کوهی به بزرگی یک بغض
جایش را گرفت

❆ امروز و فردا:
می گویم بیا
تو می گویی که فردا!
فردا که فردا شد
ای در گیر و دار هر فردا
امروز مرا دریاب!
کم کن امروز و فردا!
‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎ ‎‌‌ ‎‌
❆ سلول انفرادی:
این خانه بی تو
شبیه سلول انفرادی است
و من اعدامی
منتظر اجرای حکم!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
#هاشور
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 21, 1399

    ❆ مرگ مادر:
    مادرم که رفت
    دلخوشی هایم کوتاه
    و دلتنگی بزرگ‌ شد
    و کوهی به بزرگی یک بغض
    جایش را گرفت
    به این قطعه که رسیدم ، حال خود را دیدم … من در این روزها دقیقا همین حال را دارم …
    ممنون که سرودید و بهره بردم نیز…
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 21, 1399

      درودتان

      انشاالله موفق و موید باشید
      🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا