🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۷

(ثبت: 223996) اردیبهشت 23, 1399 

 

❆ هیزم:
جز تلی هیزم
از درخت وجودم
نمانده هیچ!
خُرد شده ام زیر تبر تنهایی
تمامم کن دیگر
یا بسوزان
یا که بیا!

❆ ققنوس:
در عشقت هزار بار بمیرم
و هزار باره زنده گردم
بس که دوستت دارم
مگر نه اینکه خورشید
ققنوس وار
هر غروب در خون خود می‌سوزد
تا که فردا باز
از خاکستر خویش طلوع کند.

❆ پاییز:
پاییز فصل شاعرانه‌ هاست؛
با نغمه ی باد
و آواز کلاغ‌ها
در میان رقص برگ ها
کم بهانه‌ای نیست،
برای شاعر شدن
پاییز!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 23, 1399

    خُرد شده ام زیر تبر تنهایی
    تمامم کن دیگر
    یا بسوزان
    یا که بیا!

    بیشتر از آنکه تصور می کردم زیبا بود و هست
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 25, 1399

      درود بر شما

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🌹

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 23, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 25, 1399

      درود و ادب

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا