🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۹

(ثبت: 223998) اردیبهشت 25, 1399 

 

– فقر:
به عدد و ارقام توجه نکن!
فقیرترین مرد جهانم،
وقتی تو را نداشته باشم.

– پاییز شد…
لیلایم!
پاییز که شد،
تو، انار روی درخت را
بچین و بیاور

می‌خواهم شبهای دراز پاییز را
با عطر دستان تو
به صبح برسانم،
انار بهانه است!.

– دوست داشتن:
زمستان باشد یا پاییز
اگرچه در بهار جوانه می زنند
اما باور کن!
چهار فصل سال شکوفه می‌دهند،
اگر به جان درخت‌ها بیفتد
دوست داشتن.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا