🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۱

(ثبت: 224000) اردیبهشت 27, 1399 

 

– مترسک تنها:
کاش مترسکی‌ می‌شدم
پای جالیز خیالت
اما هر غروب
کلاغ های سمج
نوک می‌زدند
تنهایی ام را

– زیبایی تو:
با خلق تو
خدا فرمود:
«تبارک الله…»
زیباییت چیزی نیست
که بتوان خلق کرد
دوباره آن را

– خنده هایت:
پاییز باشد یا زمستان
چه فرقی دارد؟
لیلای من
خنده‌هایت
سر تا پای مرا “اردیبهشت” می‌کند.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 27, 1399

    هم عاشقانه هایی بود مصور و هم آهنگ داشت… موسیقی داشت … زیبا بود و درود بر شما

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 28, 1399

      درودتان

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 28, 1399

      درود و ادب

      🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1399

    سلام سعید عزیزم

    اشعار شما به انسان ٱرامش می دهد
    هرگاه به دفتر شعرت می آیم غم هایم را فراموش می کنم

    مانند تو سرودن آرزوست

    در پناه خدا 🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 28, 1399

      درود استاد عزیزم

      خاک پای شما و شاگرد مکتب شماییم
      قابل میدانید و میخوانید مرا

      خوشحالم که خوشحالید

      🙏🙏🙏🍃🙏🙏در پناه خدا

  4. اکبر رشنو

    اردیبهشت 28, 1399

    درود
    بر شما
    و دستمریزاد🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 28, 1399

      استاد رشنو عزیز

      سپاس بیکران

      سلامت و سعادت شما را آرزومندم

      🌹🌷

  5. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا