🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۲

(ثبت: 224001) اردیبهشت 28, 1399 

 

💠 پنجشنبه ها:
پنجشنبه ها…
یادت،
شعری می شود وفادار
که تا پایان
مزار دلتنگی ام را
ترک نمی کند.

💠 جمعه:
جمعه شد و باز نیامدی!
جمعه بی تو
لعن شده،
و بسیار نفرت انگیز است!!!

💠 جمعه بی تو، دلم می میرد:
بے تو،
هر ثانیه،
صد بار، دلم مے گیرد
ڪلِ هفته به ڪنار
جمعه ولی…
فقط، کمی می میرد!

💠 تاریخ انقضا:
“دوستت دارم”
تنها جمله ای است که
تاریخ انقضا ندارد
هر چند که تو
باور نداری!

💠 پدرم:
هر روز می بینم
پدرم را
لب برکه ی تنهایی هایش
با مو های پوشیده از برف
شبیه قویی است
پس از مرگِ جفت.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 28, 1399

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  2. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

    • سعید فلاحی

      خرداد 2, 1399

      🌹❤️🌹❤️🌹
      ❤️🌹❤️🌹❤️
      🌹❤️🌹❤️🌹
      ❤️🌹❤️🌹❤️
      🌹❤️🌹❤️🌹
      ❤️🌹❤️🌹🌹
      ❤️🌹❤️🌹❤️
      🌹❤️🌹❤️🌹
      ❤️🌹❤️🌹❤️
      🌹❤️🌹🌹❤️
      🌹❤️👏❤️🌹
      ❤️🌹
      شادکام باشید
      🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا