🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۳

(ثبت: 224002) اردیبهشت 29, 1399 

 

💠 چشمانت:
هجوم قوم مغول است،
چشمانت!
به یک نگاه
خراب می کند،
هستی ام را!

💠 اشک درخت:
در کوچ پرنده ها
زمین می ریزد
چون اشک
درخت
برگ هایش را.

💠 خیسم از خاطراتت:
هر کجا هستی
مهم نیست
من اینجا
خیسم
از باران خاطراتت.

💠 هوای دلم:
آنجا را نمی دانم!
ولی اینجا،
هوای دلم ابری است!
چند روزی است،
خورشید نگاهت نمی تابد.

💠 ماه بی قرار:
ماه را نگاه!
چه بی قرار
برای دیدنت،
از پشت ابرها
سَرَک می کشد!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 29, 1399

      درود

      ممنونم

      🙏🙏🙏🙏🙏🌹در پناه خدا

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    👏👏👏
    شادکام باشید

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 31, 1399

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  3. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

    • سعید فلاحی

      خرداد 2, 1399

      سلام و درود
      ❤️🌹🌷🌺🌸
      سپاس از حضورتان
      ❤️🌹🌷🌺🌸
      شادکام باشید
      ❤️🌹🌷🌺🌸
      در پناه خدا
      ❤️🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا