🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۵

(ثبت: 224004) اردیبهشت 31, 1399 

 

❆ جمعه ها:
و جمعه هایم
خیس اند از نبودنت
با لهجه ای از سکوت
و صبحی خسته
که تا به ظهر می رسد
دمار از من در می آورد
عصرهاي رنگ دلتنگی اش.

❆ پنجره ها:
آبستن است کوچه
بغض آمدنت را…
من به درک!
پنجره ها را
دلنگران نکنی.

❆ بی غیرتی:
ماه را
به آغوش کشیده ای!
پاهایت را
به بوسه های راه سپرده ای!
موهایت در دست نسیم!
و من…
چه بی غیرتم!

❆ دست زمانه:
پیله وار،
سخت در خود می پیچیدتم!
تنهایی و نبودنت…
تا دست زمانه
چگونه،
پروانه ام کند!.

❆ دستان تو:
سیب گاز زده ی عمرم را
به جویِ عشق تو سپرده ام
خوب می شود،
شاخه ی دستان تو
از آب بگیردم!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

    • سعید فلاحی

      خرداد 2, 1399

      سلام و درود❤️🌹🌷🌺🌈سپاس از حضورتان
      شادکام باشید

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 31, 1399

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      خرداد 2, 1399

      سلام و درود
      🌹🌷🌹🌷🌹🌷
      سپاس از حضورتان
      🌹🌷🌹
      شادکام باشید

  3. سعید جان سلام.
    لذت بردم و آموختم.
    حقا که واژه ها را به رقص می آوری.

    • سعید فلاحی

      خرداد 2, 1399

      درودها

      وقت بخیر

      شاگرد مکتب شماییم هنوز

      🌹🌷در پناه خدا

      • رضا زمانیان قوژدی

        خرداد 11, 1399

        سلام دوباره
        شرمنده می کنید و همزمان چوبکاری می فرمایید.
        فدای شما بشم، سعید عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا