🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۹

(ثبت: 224008) خرداد 4, 1399 

 

– زمستان:
آنجا را نمی‌دانم
ولی اینجا بی تو
زمستان است
سرد
سوزناک
بی پایان…

– هشتمین عجایب:
شک نکن
“آغوش تو”
هشتمین عجایب دنیاست
به آغوش که می‌کشی‌ام
بی معنا می‌شود
زمان و مکان

– دلتنگی تمام نمی‌شود:
دلتنگی در و پنجره نمی شناسد
از هر رُوزنه‌ای به جانت می‌ریزد
امانت را می‌بَرد
جان به لبت می‌کند
تمام می‌شوی
اما
تمام نمی‌شود!
تا که دلیل دلتنگی‌ات را بیابی.

– عشق کهنه:
پاییز از راه رسید
مثل مردی غمگین
که سالها پیش عاشق شده است

از عشق عکسی دارد
کهنه،
از دختری
که سالها پیش گفته بود:
“دوستت دارم”.

– مرگ درخت:
درختی هستم
که از نخاع‌اش می‌گذرد؛
تبر!!!

باکم نیست!
با مرگ من،
هزاران کتاب
برای آگاه شدن، متولد می‌شوند.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور
#شعر_کوتاه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1399

    سلام و درود

    عید سعید فطر مبارک

    مانند همیشه بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌹

    • سعید فلاحی

      خرداد 12, 1399

      درود

      ممنون استاد جان
      🌹🌷در پناه خدا

  2. سلام و عرض ارادت جناب فلاحی
    خدا قوت و دستمریزاد
    عید فطر بر شما مبارکباد
    روز خوش
    🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      خرداد 12, 1399

      درودها

      سپاستان

      🙏🙏🙏🙏🌹❤️

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      خرداد 12, 1399

      درودتان

      سپاس

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا