🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۲۰

(ثبت: 224009) خرداد 5, 1399 

 

(۱)
بیا تا صبح هایم را
با تو به خیر کنم،
بگذار صبحِ حضورت را
فرجی شود.

(۲)
هزار و سیصد و نود و عمری است
که منتظرت نشسته ام
نمی آیی؟!

(۳)
جمعه گذشت
و تو از نیامدنت نگذشتی
تصدقت
صبح صادق حضورت را
طلوع کن.

(۴)
– به امام زمان(عج)
هزار و چهارصد و چندی
گذشت از آمدنت اما
فقط خیال تو با من بود
همیشه منتظرت هستم…
ولی همیشه نمی آیی

#چامک_آیینی
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolo
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام جناب فلاحی
    بسیار زیبا سروده‌اید
    احسنت و خدا قوت
    دستمریزاد
    عزت زیاد
    🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      خرداد 12, 1399

      درودتان

      سپاس

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌸در پناه خدا

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      خرداد 12, 1399

      🙏🙏🙏🙏🙏
      شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا