🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هزاران هسته ی فریاد

(ثبت: 495) دی 14, 1394 

اگر چه کور باشد چشم عبرت گیر استبداد

یقین  خون تو خواهد داد کاخ فتنه را بر باد

 همین خون مقدس  جان  دهد  خشم مقدس را

هزاران مرد بر خیزد  به دفع فتنه و بیداد

  همیشه زنده باشد عشق  انسانهای  وحدت بخش

 کجا ویران شود نقشی که  شد با دست حق ایجاد

 

 نمی داند یهودی مسلک، این  سلمان شیطان خو

 که جز آثار زشتی نیست   بر  نقش ستم بنیاد 

  

  ندانستی ستم  کردی به خود ای  ننگ انسانی

کجا  دریا شود  خشکیده از طوفان   طغیان زاد

 

 نداستی اگر یک هسته را بر خاک افکندی

 هزارا ن شاخه می روید هزاران هسته ی فریاد

 

 نمر هر گز نمیرد  تا حقیقت باشد و حق جو

  تو اکنون مرده ای،  سفیانی  از   سیره ی شیاد

 

 

 

    

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):