🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هستم

(ثبت: 256877) اسفند 13, 1401 

 

گمان میکردم
آنقدر آبی هستم که
دریا باشم
کنار تو
چون ابر میماند بودنت
وقتی بهار میشوی

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1401

    گمان میکردم
    آنقدر آبی هستم که
    دریا باشم
    کنار تو
    چون عطرِ بودنت میماند
    وقتی بهار میشوی

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا