🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هفته ی تابستانی

(ثبت: 4620) مرداد 23, 1396 

1-صبحِ مرداد، غزل در بغلت می چسبد

طعم شیرینِ عسل در بغلت می چسبد

مشقِ شعر و وزن و آهنگ و ردیف

فعلاتن و فعل در بغلت می چسبد

*******************

2-مطمئنم که نسیم

عطر موهای تو را دزدیده

من ولی مستانه

هر نفس بوی تو را می رقصم

*****************

3-صبح

آوای امید است که در حنجره ی عشق

غزل می خواند

***************

4-صبح یعنی غزلی در راه است

شور و شوق بغلی در راه است

******************

5-جاده و شب، غزل تنهایی

خالی از زمزمه ی لالایی

دلهره، قافیه ی ترس و سکوت

من و این فاصله ی هرجایی

*****************

6-سلامِ عشق تقدیمِ نگاهت

سپهرِ مهر باشد سرپناهت

تویی همراه احساس دل من

خدای مهربانی، تکیه گاهت

****************

7-عزیز شعر و عاطفه

شبت پر از خیالِ عشق

سپردمت به جادوی

نگاه بی زوال عشق

مهناز نصیرپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):