🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همهٔ بود و نبود

(ثبت: 255172) دی 29, 1401 

 

مُردن‌ از شوقِ‌ تو ای‌ حضرت‌ دلدار کم است
با خـیال تو شدن از هـمه بیـزار کم است

ذوقِ وصـلِ تو مـرا کُـشت هزاران دفـعـه
مردن‌ از ذوقِ رسیدن به‌ تو یکبار کم است

مـیل دارم کـه دلـم را بـه تـو تقـدیم کنم
همه باشند به غیر از تو خریدار کم است

ای کـه با یـک نظـرت رام کـنی عـالـم را
بیـقـرارِ تـو شدن تا دمِ دیـدار کـم است

عمرِ جاوید اگر داشته باشم ، شب و روز
لحظه‌ها بر طلبِ‌ خود کنم‌ اصرار کم‌ است

چه‌ بخواهم که‌ تو هستی همهٔ بود و نبود
همهٔ خواسته ها غیر تـو بسیار کم است

بهتر آن است که از فکر تو مجنون گردم
شهریار از غمِ دلبر شدن ای یار کم است

 

امیر_بهنام 1401/10/28

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 29, 1401

    عمرِ جاوید اگر داشته باشم ، شب و روز
    لحظه‌ها بر طلبِ‌ خود کنم‌ اصرار کم‌ است

    چه‌ بخواهم که‌ تو هستی همهٔ بود و نبود
    همهٔ خواسته ها غیر تـو بسیار کم است

    سلام امیر گلم

    چه غزل زیبای عاشقاته ای
    درود عشاق و اهل قلم بر تو باد

    در پناه خدا 🌱❤️🌹🌹🌹🌹❤️🌱

    • امیر بهنام گل

      دی 29, 1401

      درود من و خدا بر شما ،عزیزید سپاس☺️😘❤️🌹🌷🌺🌸🌈💐🌿🍃🙏

  2. جواد مهدی پور

    دی 29, 1401

    سلام و احترام بر شما جناب بهنام گل عزیز

    زبیبااا ست

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐🙏

    • امیر بهنام گل

      دی 29, 1401

      درود جناب مهدی پور گرام ،سپاسگزارم ☺️🙏❤️🌹🌷🌺🌸💐🌿🍃

  3. مهرداد مانا

    دی 29, 1401

    امیر جان صبحت نیکو
    منم هرچی از سرما بلرزم اینجا کم است

    • امیر بهنام گل

      دی 29, 1401

      درود و سپاس ،دلت گرم به نور خدا باشه☺️😘❤️❤️❤️❤️❤️

  4. صفا یغمایی

    دی 29, 1401

    سلام ودرودها جناب گل عزیزم غزل زیبا روان و شیوائی را مهمان شما بودم .
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

  5. شاعر ارزنده
    غزلی دلنشین و دلچسب از قلم شما خواندم
    لذت وافر بردم
    درود بر شما

  6. احسنت
    سلام و درود بر شما بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا