🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه ذرّات جهان می رقصند

(ثبت: 237649) فروردین 11, 1400 
همه ذرّات جهان می رقصند

 

همگان می دانند
که زمین رفتنی است
و صنوبر زیباست
نسترن روحِ زمین است
و هر ذرّه
سمیع است و بصیر
با خبر از فردا

آب،
یک حوصله ی تاریخی ست،
و تمامیتِ مهر…

ذرّه ها را غزل عشق،
فراوان خواندم
آب،
آیین محبت دارد
و قناری ،
برای دل تو می خواند
از چه تنها شده ای؟!
چرخ می چرخد از آن
که تو آرام شوی
عشق،
تفسیرِ خداست
راستی،
همه ذرّات جهان می رقصند
و چرا
رقص گناه است هنوز…‌‌؟!

5 بهمن 1391

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 11, 1400

    سلام و درود و ارادت،
    چقدر زیبا و لطیف ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      فروردین 11, 1400

      سلام فرزنذ شاعرم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. کبری محمدی

    فروردین 11, 1400

    سلام
    به به بسیار زیبا و دلنشین
    حظ کردم.با خواندن سروده ی زیبای تان شعف خاصی به من دست داد
    خواستم بهترین عبارت این شعر را اینجا بیارم، نشد، شعر سراسر بهترین هست
    👏👏👏👏
    در پناه آن عشق باشید و شادی بیافرینید
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. کبری محمدی

    فروردین 11, 1400

    هر ذرّه
    سمیع است و بصیر
    با خبر از فردا….
    عشق تفسیر خداست…

    بگویید
    عشق، خودِ خداست
    هر ذره، خودِ خداست
    هر آنچه می بینیم، خودِ خداست.
    در هر شرایطی که هستیم یادمان باشد هنوز خدا با آفرینش های زیبایش هست
    سپاس بیکران بابت شعر زیبای تان
    🌹👏🌹👏🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 11, 1400

      سلام و درود

      بی هیچ شکی جز خدا هیچ موجودی وجود ندارد
      هر چه هست خود اوست
      سپاس از حضور بسیار گرمتان

      در پناه خدا…. 🌿🙏❤️🌿

  4. اکبر رشنو

    فروردین 11, 1400

    درودها

    استاد و دستمریزاد🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      فروردین 11, 1400

      سلام و درود بر حضرت استاد زشنوی عزیز

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  5. علی معصومی

    فروردین 11, 1400

    درود و ارادت
    حضرت استاد
    ◇◇◇
    🌹🌹🌹🌹🌹
    من
    به زیبایی اشعار تو
    ایمان دارم
    واژگانی که
    به زیبایی نان و نمکند

    🌿🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 11, 1400

      سلام حضرت معصومی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      من زدیری ست تو را می دانم
      شاعری پاک،
      گهر مردِ ادب
      حضرتِ معصومی من
      خوانده بودم ز قلم
      کلمه،
      بنده ی درگاه تو است

      در پناه خدا
      🍃🙏❤️🙏🌿

  6. فریبا نوری

    فروردین 11, 1400

    آب یک حوصلۀ تاریخی است
    👏👏👏💐💐💐
    با درود بیکران

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  7. درودها بسیار عالی
    چه نیمایی لطیف و دلنشینی
    لذت بردم

  8. علی احمدی

    فروردین 13, 1400

    چون همیشه آموختم و لذت بردم از دانش شما استاد عزیزم پاینده باشید 🌺🌺🌺🌺

  9. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 16, 1400

    سلام و درود استاد خراسانی
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا