🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه دسته ی گل هست بر سر دستم

(ثبت: 6412) مرداد 17, 1397 

به عشقِ تازه،به زیبا ترین غزل مستم

 پُرم زحسِ  ترانه   به  گریه  پیوستم

 

 به  صبح نازو به لبخند های دلبریت

سرود خواندم و شب با ستاره بنشستم

 

به شوق آنکه به هرلحظه می رسی از راه

همیشه  دسته ی گل هست بر سر دستم

 

اگرچه برسر راهت چو برف یخ بزنم

 قسم به قول و قراری که بسته ام هستم

 

به رقص سبزه، به بوی بهار دارم امید

 بیا  بهارِ  دلمِ  من ، هنوز    نشکستم

 

 کسی نگفت ،اگر گفت گوش من  نشنید

چرا که دل به هرآن چه توگفته ای بستم

 

 هزار سال وهزاران هزارهفته گذشت

 بیا  عزیز  گُلم   تا به  گِل  نپیوستم

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):