🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه دفتر ما را به عقده واکردند

(ثبت: 198) آبان 17, 1394 

همیشه دفتر مارا به عقده وا کردند

به نام نقد و مرمّت به ما جفا کردند

زمن چه بی خَدَمی رفت از ادب چه کمی

عروس شعر مرا زشت رو نما کردند

به جرم نغمه ی صبح و ترانه های بهار

پرم شکسته و در آتشم رها کردند

کشیده اند چراغ مرا به کوچه ی باد

چه بی هنر هنرانند این چرا کردند

همیشه اشک من از چشم های تو جاریست

هماره زنگ مرا با تو بی صدا کردند

غرور له شده ی ما دو باره خواهد رُست

به عشق بر دهد این گل که زیر پا کردند

خطوط فاصله را میتوان به هم پیوست

به کور چشمی آنها که ماجرا کردند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 13 
  1. سوگندصفا

    آبان 17, 1394

    سلام ودرود

    خوشحالم که اولین نفری ام در خودن غزل بسیار و زیبا و فاخر تون…….

    زنده باشین در پناه حق

    • اله یار خادمیان

      آبان 20, 1394

       درود سلام بر شما بی نهایت سپاسگذارم زنده باشی

  2. آبان 17, 1394

    درود حضرت دوست

    از خوانش این سروده ی فاخر حظ بردم // فزون باد

    • اله یار خادمیان

      آبان 20, 1394

       سلام ودرود و سپاس بی نهایت از بذل محبت شما سپاسگذارم حاج محمدی   گل محمدی 

  3. سلام و عرض ادب خدمت شما

    سروده ی فاخر و با محتوایی بود

    با نقد موافقم اما نقد احساس شاعر نه

    متاسفانه در حوزه ی  ادبیات ما نقد خوب جا نیفتاده و نمی دانند که دل شاعر از بلور است و شکننده

    قلمتان نویسا در پناه حق

    • اله یار خادمیان

      آبان 20, 1394

       سلام و درو د  سپاس بی نهایت از بذل محبت  نگاه مکرم شما سپاسگذارم   دخترم

       مهر بانوی مهربان استاد شایسته در ادبیان  جاودانه باشی

  4. نگار حسن زاده

    آبان 18, 1394

    غرور له شده ی ما دو باره خواهد رُست 

    به عشق بر دهد این گل که زیر پا کردند 

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    در عین تلخی چقدر زیبا و فاخر قلم زدید

    دو غزل آخر شما دارای مضمون و ساختار خیلی خیلی جالبی بود

    به واقع لذت بردم

    امیدوارم هیچ وقت هیچ غصه ای نداشته باشید

    • اله یار خادمیان

      آبان 20, 1394

       درود و هزاران درود از بذل محبت  مستمر شما سپاسگذارم  دخترم سر فراز و بر فراز بر قرار باشی

  5. علی اکبر سلطانی

    آبان 18, 1394

    سلامو عرض ارادت ..

    غرور له شده ی ما دو باره خواهد رُست
    به عشق بر دهد این گل که زیر پا کردند

    بسیار زیباست و اموزنده ..

    درودتان استاد ..

    در پناه حق ..

    • اله یار خادمیان

      آبان 20, 1394

       سلام و درود     متشکرم از بذل محبت شما  عزیزو خرم و دلنواز و روح بخش باشی

  6. سمانه تیموریان

    آبان 18, 1394

    سلام استاد عزیزم

    واقعا زیبا می سرایید

    در پناه حق 

    • اله یار خادمیان

      آبان 20, 1394

       درود هزارا درو د نثار  نگاه ارزشمند وبی بدیل شما سر فراز بر فراز باشی

  7. معصومه عبدالهی

    آبان 23, 1394

    سلام و عرض ادب جناب خادمیان

    زیبا و دلنشین بود

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا