🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه دوستت دارم…

(ثبت: 7314) آذر 29, 1397 
همیشه دوستت دارم…

همیشه دوستت دارم…

1. به شعر چشم هایت خرابم کن
که تاتار چشم تو
به تیر مژگانش
سالهاست کشته است مرا !

2. مشهور به کفرم و شرک و الحاد
حالی که مومن به توام ، و
خال سیاهت.

3. ضریح چشم های تو
نینوای دلِ من است.
از عطش ات جان به لبم ،
آبی بده
یا بمیران.

4. دستانت انتهای تمام خواستن هاست
خواستنی تر از دستت
چه بخواهم…

5. تمام تنت
باغ شکوفه های سیب است
سهمم برسان.

6. بیا و شیرین کن کام دل
که شیرینی ِ گزِ لبت
به هیچ جای اصفهان پیدا نشود.

7. به خدا قسم ، دروغ نگفتم !
تا همیشه ، 
به کعبه ی تن تو
ایمان دارم.

8. بی قراری ام را نگذاشته ام کس بفهمد
ز خیل کبوترهای گسیل به راهت
تو فهمیده ای لابد !.

9. نوازشگر بهار تن ات است
چشم هایم ، 
این نگاه عاشق
مدام باد !.

10. چه نسیم خونکی ، 
وزیدن گرفته است !
در فروردین ماهِ حضورت.

11. ماه را می بینی؟! 
دارد برای دیدنت، 
از پشت ابرها سَرَک می کشد ؟!.

12. سیبی و از بهشت
من خورده ام و 
خاک نشین شده ام.

13. از تو چه پنهان
کمی دلتنگ ام !
ولی اینجا ، 
همه به صبر و متانت می شناسند ، مرا !.

14. پیله وار ، 
سخت در خود می پیچیدتم !
تنهایی و نبودت …
تا دست زمانه
چگونه ، 
پروانه ام کند !.

15. خیابان های شهر
پر است از آواز تنهایی من !
چگونه نمی شنوی ؟!
سرگذشت من …
نقل زبان تمام گنجشک های شهر است.

16. روایت باغ بهاری است
آغوش تو ، 
مباد ، گذر پاییز به جان ات !.

17. تعبیر تمام خواب های آشفته ی منی !
یوسُف به حسد
از تو نمی گوید.

18. لبانت ، 
باکره مانده اند
که به ما دختر لبانت را نمی دهی ؟!

19. انار سینه ات ، سهم کیست ؟!
من از بهشت 
به هوای آن آمده ام !.

20. تمام فروردین و بهار است
تنِ تو ، 
جانا شبی ، 
مهمانم کن !.

21. نارونی های خیابان
همه ،
سراغ ات را از من می گیرند !
صبح ها آنها ها هم ، 
بی تو ، 
کسل از خواب بر می خیزند.

22. چتر ها را بسته ام
زیر بارانِ نگاهت می روم
بگذار از نگاه تو خیس شوم ، 
عاشق بشوم !.

23. آستان مقدس کوچه
قدمگاه هر روزه ی توست ، 
مرا لیاقتی ده و 
به زیارتی ، نائل.

24. تمام صبح های جمعه
در هوای تو
پرسه می زنم !
کلاغ هایِ پیر …
شاهد این ادعا و گفته اند.

25. صندلی ما دو نفر خالی است !
تو دلِ نشستن نداری و 
من، دلیلِ نشستن.

سعید فلاحی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا