🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوس

(ثبت: 253563) آذر 9, 1401 

 

شعر هوس کرده ام
واژه ها پاییزند
درختان نغمه میخوانند
برگ ها می‌ریزند

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 9, 1401

    سمفونی باد و باران
    واژه ها پاییزند
    درختان نغمه میخوانند
    برگ ها می‌ریزند

    سلام دخترم

    خیلی زیباست
    البته من طوری دیگر خواندمت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا