🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیپنوتیزورِ شهرآشوب

(ثبت: 250746) شهریور 12, 1401 
هیپنوتیزورِ شهرآشوب

 

بینِ من و تو فاصله چندین سده است

دو کشورِ سالیانِ در جا زده است

ای مِه‌سِتیِ گنجوی از داغِ فراق

خیّامِ دلم طبلِ پُر از عربده است

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا