🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ

(ثبت: 261116) خرداد 31, 1402 

هیچ

تمامِ من ازآنِ توست و هیچِ توست مال من
خوشم که قدر هیچ با تو باشد اتصال من

طمع به هیچ دارم و امید بر عدالتت
یقین که هیچ را دهی به عدل در قبال من

به خویشتن بنازم از مقام خاکساری ات
که پایمال تو شد ‌آن چه بود پایمال من

بدون لطفِ تو اسیر خویش بودم و رها
رهایی از  رهایی آوَرَد فرح به حال من

به نقصِ خِلقتم ترحمی کن از وجودِ خود
به فیضت احتیاج را برآور از کمال من

گریختم #من از #من از همین تلاش، باقی ام
بقا نصیبِ #من نمیشود جز از زوالِ #من

 

#مهدی_شریفی_زاده
#باقی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):