🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هی کابوی!

(ثبت: 209616) اردیبهشت 13, 1398 

دســت بر مـاشـه نبـر ، ای جـان به قربانت کابوی
غربِ وحـــشی طـعمـهء دریــای چشمــانت کابوی
.
از نِـــوادا تــا نیـــوجــرسـی فقط حرف از تو بود…
اســـبِ یـــاغــی غـــرورم تحـتِ فرمـانت کـابـوی
.
خوب بد یا زشت ، لب تر کن عزیزم جان بخواه
هر چه خواهی می شوم ، سوگند بر جانت کابوی
.
هِی کابوی! بر خود مسلط باش و حرفم گوش کن
خـــونِ عاشــق عاقبــت گیـرد گریبـــانـت کــابوی
.
روحِ مــن در لابه لای گیســوی صـاف و بـلــونـد
ســـابقــه داری شـــده در بنـــدِ زنــدانــت کـــابوی
.
از دلیــجــانِ بـلـــوریــنِ تـنـت جـــا مـــانـــده ام
راه افتــــادم بـــه دنـبــالِ دلیـجــانــت کــابوی
.
علیرضا آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 13, 1398

    درود استاد آرین مهر
    مهرتان پر فروغ
    زیباست سرودۀ احساس نابتان.
    عاشق کابوی شده اید؟!
    به پای هم پیر شین.😁😁

    • علیرضا آرین مهر

      اردیبهشت 15, 1398

      سپاس جناب زمانیان عزیز
      اما
      در مورد عاشق شدن
      چنین شخصی در عالم واقع وجود نداره…
      به قول آقای فاضل نظری:
      به چنگ آورده ام گیسوی معشوقی خیالی را…خدا از ما نگیرد نعمت آشفته حالی را

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 13, 1398

    سلام جناب آرین مهر گرامی

    پیروز باشید

    🍃💐💐💐💐🌿

    • علیرضا آرین مهر

      اردیبهشت 15, 1398

      سلام و عرض ادب جناب مهدی پور عزیز
      سپاسگزارم

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1398

    سلام و درود

    چه کابوی لطیفی که چنینن آرین مهر عزیزمان برایش سروده:
    از دلیــجــانِ بـلـــوریــنِ تـنـت جـــا مـــانـــده ام
    راه افتــــادم بـــه دنـبــالِ دلیـجــانــت کــابوی
    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏

    • علیرضا آرین مهر

      اردیبهشت 15, 1398

      سلام و عرض ادب جناب خراسانی گرانقدرم
      سپاسگزارم استاد عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا