🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وای

(ثبت: 242493) آبان 5, 1400 
وای

 

به این جهان پُر آشوب دل سپردی؟! وای
برای هستی دنیا چه غصه خوردی! وای

به شیخِ اهلِ ریا حرف دل بگو و مترس
تو مالِ مردم درمانده را بِبُردی؟!! وای

4 آبان 1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها استاد قلمتان مانا👌🌸🌸

    حالا که دل سپرده ایم به دنیا
    دل خوش به آخرت هم باشیم

    • طارق خراسانی

      آبان 5, 1400

      سلام

      سپاس از مهر نگاهتون

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  2. سلام علیک و احسنت استادجان 🌺

    • طارق خراسانی

      آبان 5, 1400

      سلام دوست گرانقدرم
      سعدی زمان

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا….. 🙏🌹🙏

  3. کبری محمدی

    آبان 5, 1400

    سلام
    سروده ی زیبایی ست
    پاینده باشید و برقرار
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      آبان 5, 1400

      سلام

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا… 🙏🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا