🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وجودم نفهمیده ام مال کیست

(ثبت: 179) آبان 13, 1394 

ندانم تبِ من تبِ خالِ کیست

دلِ زخمی ِ من به دنبالِ کیست

به گوشم صدائیست عشق آفرین

ندانم که بختِ من اقبال ِکیست

به چشمان یک عکس عاشق شدم

نپرسیدم این نقش تمثال کیست

دلی می فروشم گلی میخرم

نمی دانم این میوه ی کال کیست

تَ تَ تَ تَبم آشیان سوز شد

زبان پر از لکنتم لال کیست

بتم را چه دستی تراشیده است

جنون ساز این نقش جنجال کیست

به در یای بی زورق عاشقان

وجودم نفهمیده ام مال کیست

نظرها 10 
  1. نگار حسن زاده

    آبان 13, 1394

    سلام و عرض احترام استاد ارجمندم

    بسیار بسیار عالی بود

    درود بر شما

  2. سلام استاد گرانمايه
    اثر ناب ارزشمند ستودني
    تبريك تولدتان را با تاخير بپذيريد
    مبارك باشه

  3. علی اصغر اقتداری

    آبان 15, 1394

    درود بر شما با این غزل زیبا

  4. مينا امينی

    آبان 15, 1394

    مانا باشيد استاد و موفق

  5. سمانه تیموریان

    آبان 17, 1394

    سلام جناب خادمیان عزیز

    درود استاد . غزل دلنشینی بود

    در پناه حق 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا