🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وزش

(ثبت: 244821) بهمن 5, 1400 
وزش

 

وقتی
نسیم می وزد به شط
هر قطره
موج می شود به رقص
اگر بخواهد

#اکبر_رشنو

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 5, 1400

    ❤️🙏

  2. فریبا نوری

    بهمن 5, 1400

    درودها استاد رشنو گرانقدر 🌷🌷🌷

  3. صفا یغمایی

    بهمن 5, 1400

    🌹👏👏👏🌹

  4. محمد حسنی

    بهمن 5, 1400

    درود ها🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا