🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقتی نگهت مرا غزل باران کرد

(ثبت: 558) دی 25, 1394 
وقتی نگهت مرا غزل باران کرد

 وقتی نگهت مرا غزل باران کرد

انشای  رباعیِ  مرا آسان کرد

گیسوی تو آن قصیده ی شیدایی

دل را که به بیتِ بوسه ای مهمان کرد

نازم به شکوه و دردِ تنهایی خویش

سرگشتگی و جهان رسوایی خویش

صد گنج اگر بیاورندم  در پیش

یک مو ندهم برآن ز شیدایی خویش