🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وهم زاد

(ثبت: 253373) آذر 3, 1401 
وهم زاد

 

یار منی ، کنار منی ، یاور منی
خرّم پگاه عید بهارآور منی

شیرین ترین حکایت شبهای مستی ام
چون شور بامداد جنون در سر منی

در هفت شهر خاطره ی شهرزاد حسن
سیمرغ قاف عشقم و بال و پر منی

تا از حصار عقل قوی پنجه وارهم
پندار وهم زاد جنون پرور منی

حال خراب پیر خرابات فاش گفت
آبادی همیشگی ساغر منی

باغ بهشت را نکند آرزو دلم
امشب که ای عزیزترین در بر منی

آب گدازه های خیال از سرم گذشت
ققنوس وار در دل خاکستر منی

خوناب درد می شوی از دیده می چکی
ای آرزو که در دل خوش باور منی.

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 3, 1401

    سلام و هزار درود بر ملک الشعرای پاک
    استاد گرانمهرم.
    حضرت عباس خوش عمل کاشانی

    غزلی زیبا و عاشقانه و سرمشقی ست برای حقیر که از شاگردان آن عزیز می باشد.

    در پناه خدا 🌿👌👏👏👏👌🌹🌿

    • ماه کریم خراسان را درودهای وافر….شرمنده کرده اید ارادتمندتان را…..در پناه حضرت حق برخوردار از سلامت و صحت باشید.

  2. سلام و درود و عرض ادب

  3. درود بر شما استاد خوش عمل کاشانی
    باغ ِ بهشت را نکند آرزو دلم
    امشب که ای عزیز ترین در بر ِ منی
    بسیار زیبا و شور انگیز سروده اید
    در پناه خدا پاینده باشید
    🙏🙏🙏💐💐💐🌿

  4. فریبا نوری

    آذر 3, 1401

    ققنوس وار در دل خاکستر منی

    بسیار زیبا 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا