🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاسخی به یک توهین

(ثبت: 5320) دی 22, 1396 
پاسخی به یک توهین

خوانده ای تو صاحب سهـــم  عدالت را  گـــــدا
حــرف بی خود می زنی ای صاحب منصب چرا
بر مثـــــل از آن اگـــــر جیب گـــــدایی پر شود
به از  این که طعمه ی مشتی نجومی خور شود

نظرها 11 
  1. علیرضا حکیم

    دی 22, 1396

  2. طارق خراسانی

    دی 23, 1396

    سلام و درود

    ممنون از این شعر انتقادی  عالی

    به گدا پو.لی بدهند؟

    از محالات است

    در پناه خدا

    • سلام استاد

      ممنون از لطف شما

      دیر نیست زمانی که پابرهنگان با یاری امام خود ریشه ی این مفت خورها را برای همیشه بکنند

      تازه قیامت خراب آن ها به کنار

      الا لعنت الله علی القوم الظالمین

      • طارق خراسانی

        دی 24, 1396

        ان شاءالله

        دقت کنید به جمله

        سهم عدالت صاحب ندارد

        یعنی عدالتی نیست که سهمی بابت آن به کسی پرداخت شود !!!

        • سلام مجدد

          در برابرعدالت طلحه صفتان و زبیر مسلکان جمل به راه انداخته اند

          معاویه منشان به جنگش رفته اند

          و ابن ملجم سیرتان شمشیر خود برتر بینی از ولی بر فرقش کوبیده اند

          ای کاش شب تیره ی ما را سحری بود

          تا در سحری ناله ی ما را ثمری بود

  3. درود بر شما

    عالی بود بیچاره مردم سرزمینم که جز داغ نصیبشان نیست…

    • سلام سرکار خانم نصیرپور

      ممنونم از حضور و لطف شما

      خوش آمدید

      بله بیچاره مردمانمان

  4. جواد مهدی پور

    دی 25, 1396

    یارب مباد که گدا معتبر شود

    گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

    این جرثومه های فساد ، گدایان دیروز هستند که به برکت انقلاب و ایثارگری های ملت به نان و نوایی رسیده اند .

    این نابخردان حتی بلد نیستند چگونه حرف بزنند

    در عمل که همواره گند زنده امند

    سلام و عرض ادب محضرتان جناب علیخانی عزیز

    از اثر گران ارزشتان بهره بردم

    زنده باشید

    • سلام دوست گرامی

      ممنونم از لطف شما

      خوش آمدید

      الیس الصبح بقریب

  5. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 27, 1397

    سلام و درود

    آفرین استاد علیخانی بزرگوار

    گدابه گدا رحمت خدا؟!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا