🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 7, 1401

    💐

  2. شاهزاده خانوم

    آذر 7, 1401

    🌹🌹
    درودتان..🌹

  3. طارق خراسانی

    آذر 7, 1401

    سلام

    وقتی کسی بالا می رود آنقدر مغرور می شود که سلام ها را پاسخ نمی دهد.

    چه ماه خوبی
    چه قدر مهربان که جواب نگاهت را داد.

    عااااالی ست

    در پناه خدا 💐🌹🌹🌹🌹💐

    • فاضله هاشمی

      آذر 7, 1401

      کاش واژه ها به یاری ام می‌شتافتند تا بتوانم حرفی از مهرت را پاسخ دهم افسوس که زبانم حرکت نمیکند گویی از تکان حرف ها معلول گشته است و قلم نمی‌تواند چیزی بگوید جز صداهای خاموش چیزی بیان نمیشود
      تقدیم به استادمهربانم🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا