🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاک بنوش

(ثبت: 239835) خرداد 24, 1400 
پاک بنوش

 

یک جامِ پُر از باده به کف بودم دوش
نوشیدم و یک قطره در آن داشت خروش

آن قطـره ی مانده در دلِ جام سرود
با من تو مکن سـتم، مرا پاک بنوش

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 24, 1400

    🌹🌸🌷💐🌼🌺🌻

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 24, 1400

    به به
    درود استاد ارجمند
    قلمتان سر سبز

    🌺🌺🌺🌺

  3. درود بر حضرت استاد عزیز

    بسیار زیبا

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. اسماعیل علیخانی

    خرداد 24, 1400

    سلام و احسنت🌺

  5. سعید فلاحی

    خرداد 25, 1400

    درود بی پایان استاد طارق

    👏👏👏👏👏👌👏👏👏🌹👏👏👏

  6. سلام شاعرواستادبزرگوار
    قلمتون سبز
    به مهارتی شاعرانتان
    هزاران درودباد
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  7. میثم علی یزدی(آیت)

    خرداد 27, 1400

    سلام استاد
    لذت بردم🌺🌺🌺

  8. کبری محمدی

    خرداد 29, 1400

    سلام
    بسیار زیباست
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا