🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایانی در خور

(ثبت: 210652) خرداد 22, 1398 
پایانی در خور

نگاه در نگاه
آینه در آینه
غرق در بی انتهای سکوت
سهم عطشم از جام آسمان
یک جرعه گناه زمین بود
آی فرشتگان خوابیده بر شانه هایم
به چند قازی فروختید
سرنوشت مرا
به بهای عمر دریافتم
آرامش دریاچه ای است
پشت کوه باورها
کوهی که پا می فشارد ایستاده
در مقابل تمام ناتوانی ام
آرامش ، آبی بی ریایی است
پاک و زلال
برای غوطه ور شدن
جان خسته ام
آسمان شبیه من می گرید
خورشید شبیه من می سوزد
و ماه
شبیه من مبهوت
در کوچه ها آواز لغاز می خوانند مردم
رایج است
در خانه ها نماز
بی نیاز می خوانند مردم
رایج است
در این هرج و مرج گوش ها و زبانها
نه عشق را می توان شناخت
نه زندگی را می توان فهمید
در این هزار راه بی شاهراه
هر کس چراغ
به گمراهی خود می برد
یقین
رایج است
اگر شبی در این زمین
رویای روییدن داشتم
کابوس خرناس بسار گرازان
پشیمانم کرد
خدا را به آنچه آفریده ، نه
به آنچه نخواست و
نیافرید قسم می دهم
آیا پایانی
درخور این همه
نوشته است ؟

امیر جلالی –

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود برشما..🌿🌺🌺🌺🌿

  2. امیر جلالی

    خرداد 25, 1398

    سپاس از لطف شما و درود بر شما

  3. علی معصومی

    خرداد 27, 1398

    درود ارجمند
    زیباست شاعرانه هایتان
    👏👏🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا