🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایین شهر

(ثبت: 6056) خرداد 6, 1397 

بگذار

یک نگاه سیر

تو را قدم بزنم

از کاکلی­ هایت

از خط موی باریکی

که تا انحنای ظریف چانه

کشیده می­ شود

 

بگذار راه بروم

از کنار نهر آبی

که تمام شهر جریان می‌یابد

تا پایین شهر

پیچ و تاب برمی­ دارد

و در کوچه پس کوچه ­هایی که ندیده ­ام

به تو می ­رسد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. Z .M

    خرداد 7, 1397

    درود آرزو جان خواهر نازنینم

    سروده احساست به دل نشست

    قلمتون هماره مانا و نویسا

    در پناه حضرت عشق مانا بمانید

  2. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1397

    سلام بر دختر شاعرم

    مانند همیشه زیبا و پر از احساس خوب زندگی  که در جاری اندیشه روان است

    در پناه خدا

  3. آزادمهر غریبی

    خرداد 7, 1397

    زیباست

    هر چند بعضی از کلمات خاص نیست

    اما میتوان گفت شعری زنانگی است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا