🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرده ی اسرار

(ثبت: 251247) شهریور 25, 1401 

 

درست در آستانه ی سپیده دم
آسمان کهربایی
آوازی سر داد
از باران دو ستاره ی دلتنگ دور از هم
که موطن یکدگر بودند
و رازی به گوش شب رسید
که پیش از ان
نه بال فرشتگان
واگویه کرده بود
نه باد سهمگین:
در ماه نقره فام
زیبایی شگرف عمیقی ست
زنجیر ها می گسلد از پای قلب ها
عاقبت
تا پشت سر نهند
هر راه پر مرارت را
آزاد
خود را به چشمه ها بسپارند
یا در جزایر مهتاب
با بوسه های خواب خوش امواج
مستانه خویش را
در مرز آفتاب
مهدور دم کنند

 

#فریبا_نوری
۱۴۰۱.۰۶.۲۲

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 25, 1401

    خانم دکتر نوری ارجمند
    روز را با سروده ی زیبای شما آغاز می کنم .
    درود بر شما .در پناه عشق خدا پاینده باشید
    🌺🌺🌺🙏🌿💐

    • فریبا نوری

      شهریور 26, 1401

      درود و سپاس از مهر حضورتان بانو طلعت پیشه عزیز 🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    شهریور 25, 1401

    عاقبت
    تا پشت سر نهند
    هر راه پر مرارت را
    آزاد
    خود را به چشمه ها بسپارند
    یا در جزایر مهتاب
    با بوسه های خواب خوش امواج
    مستانه خویش را
    در مرز آفتاب
    مهدور دم کنند

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌹🌿

    • فریبا نوری

      شهریور 26, 1401

      درود و سپاس از حضورتان استاد خراسانی گرانقدر 🌷🌷🌷

  3. ابراهیم حاج محمّدی

    شهریور 25, 1401

    درود // عالی و فاخر و بیادماندنی🌿🌿🌿🌿🌿

    • فریبا نوری

      شهریور 26, 1401

      درود و سپاس فراوان استاد حاج محمدی گرانقدر 🌷🌷🌷

  4. صفا یغمایی

    شهریور 25, 1401

    درودبرشما بانوی هنرمندسرکارنوری بزرگوار.
    مویدباشید.بسیارزیبابود.
    🌺🌺🌺

    • فریبا نوری

      شهریور 26, 1401

      درود و سپاس از حضورتان جناب یغمایی گرانقدر 🌷🌷🌷

  5. آرمان پرناک

    شهریور 25, 1401

    درود بر بانو نوری ارجمند
    سروده بسیار زیبا ودلنشینی بود
    قلمتان همیشه سبز

    🙏🌸

    • فریبا نوری

      شهریور 26, 1401

      درود و سپاس از حضورتان جناب پرناک گرانقدر 🌷🌷🌷

  6. فریبا نوری

    شهریور 26, 1401

    درود و سپاس از حضورتان به مهر و همراهی جناب دکتر لاهیجی ارجمند
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا