🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرچین خیال

(ثبت: 266340) آذر 26, 1402 
پرچین خیال

یاد روی ماه تو در خویش غرقم کرده است
چشم باران خورده ی دل را پر از نم کرده است

رو به بیرون می زنم شاها! هوا آلوده است
قهوه ی چشمت نگاهی را پر از سم کرده است…

وقت دلتنگی برایت شعر میخواندم بیا
پشت پرچین خیالاتم غزل دم کرده است

طعمه ی چشمت شدم، در گیر و دار معرکه
صید شد آهو،‌ شکارش کن نبین رم کرده است!

بی تو بیمارم بیا هر روز تب دارم بیا
نور چشمان مرا دوری تو کم کرده است

شور شیرینم ولی فرهاد یادم داده كه
عشق پشت عاشقان را تا ابد خم کرده است

آذر ماه ۱۴۰۲

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    آذر 26, 1402

    بی تو بیمارم بیا هر روز تب دارم بیا
    نور چشمان مرا دوری تو کم کرده است

    شور شیرینم ولی فرهاد یادم داده كه
    عشق پشت عاشقان را تا ابد خم کرده است

    سلام و درود

    عاشقانه جذاب و زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏🌱

  2. سلام و درود بر شما
    خیلی ممنونم، سلامت باشید
    شعر مرداب گندیده رو هم بخونید و نظرتون رو بفرمایید
    ممنون

  3. درودها بر شما و آفرین بر قلم زرنگارتان. بسیار زیباست.
    🥀🥀🌱🥀🥀

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 26, 1402

    درود بر شما مهربانوی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    💐❤️💐❤️💐🍃

    • سلام و درود بر شما
      خیلی ممنونم
      لطف دارین
      سلامت باشین
      🌺🌸🌺🌹🌸🌸🌺🌹

  5. سلام و احسنت

    • سلام و درود بر شما
      عزاداری هاتون قبول
      خیلی ممنونم
      لطف دارین
      سلامت باشین

  6. برهان جاوید

    آذر 26, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺👏

    • سلام و درود بر شما
      خیلی ممنونم
      لطف دارین
      سلامت باشین

  7. عظیمه ایرانپور

    آذر 27, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌹

    • سلام بر عظیمه ی عزیزم
      ممنونم
      سلامت باشی
      نظر لطف شماست

  8. سجاد پورخدایار

    آذر 27, 1402

    درود بر شما روان و زیبا بود

    • سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم جناب خدایار
      نظر لطف شماست

  9. ابوالفضل زارعی

    آذر 27, 1402

    درود بر شما بسیار زیبا نقش زدید👏👏👏👏

    • سلام و درود بر شما
      خیلی ممنونم
      سلامت باشید جناب زارعی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا