🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه ۰۰۴

(ثبت: 14278) بهمن 26, 1397 

– قرار بی قراری هایم
در خاک بقیع نهفته است
به آیه آیه اشک و ناله های زهرا
برای غربت علی بعدِ بابا.
(تقدیم به بی بی دو عالم)

– مترسک
سال هاست بیهوده
سر جالیز ایستاده است…
و من پای تو!

– تمام دکتر ها هم می دانند
درد من از چیست
که هر بار تو را برای من
تجویز میکنند.

– دل شیشه ترینم
می شکند!
وقتی کودک احساست
سنگ به دست میگیرد!

– به آغوشت پیله کرده ام
یا مرا میکشی
یا پروانه می شوم.!

– پاييز شعری است بلند
که بیت بیت و برگ و برگ
پیاده رو های احساس را
می پوشاند.

– آمدی
بوسیدی مرا
و ذهنم آبستن شعری شد.

 

سعید فلاحی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 26, 1397

    جناب فلاحی گران ارج استاد والاقدر احسنت و درودهااااااااااااا🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      بهمن 26, 1397

      درود و صد درود استاد احمدی عزیز

      سپاستان

      در پناه حق

      ❤️❤️❤️🌹🌹🌹

  2. فائزه ناظر

    بهمن 26, 1397

    درود برشما جناب فلاحی

    بسیارزیبا سروده اید 💐💐💐

    • زانا کوردستانی

      بهمن 27, 1397

      درود سرکار خانم فائز

      سپاس شما را

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا