🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پسوردِ ڪسینوس

(ثبت: 260444) خرداد 10, 1402 
پسوردِ ڪسینوس

پلڪ
ورقِ شب بر ڪنار
صبح چراغِ رادیو را روشن
وَ اخبار
صداےِ نشئۂ نعش‌ڪشے را
پخش ڪرد!

 

اڪنون
مطابقِ خطِّ میخےِ سڪوت
همخونِ لبخندِ عنڪبوتِ درختِ توتم
مضمونِ دهان‌درّهٔ تابوت!

 

تنها جارخیز
خبرچین‌ڪلاغِ ساڪنِ باغِ پاییز
بـے همہ چیز
_ مےداند نیز
ڪے از امروز
تا بعدِ بعدِ بُعدِ فردا
نامیرا
ری‌راےِ عروسےِ هاجر و باران
رؤیاےِ دخترانِ درختان
روحِ مترسڪِ سرِ جالیزم!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ