🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پشیو و هه‌ژار

(ثبت: 237317) فروردین 9, 1400 

– پشیو و هه‌ژار:

وه عشقت بیمه بی‌که‌سْ بی‌قه‌رار
جور مه‌جنون گه‌ردم، دیار وه دیار
دیده‌و دل گِرین، پشیو و هه‌ژار
جور ماران گه‌سته، هه‌ر مه‌کم هاوار

∞ برگردان:

با عشق تو بیکس و بیقرار شدم
همچون مجنون آوارهٔ این شهر و آن شهر شدم
چشم و دلم گریان و پریشان حالم
مانند کسی که مار نیشش زده دائم داد و فریاد می‌زنم.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#دوبیتی_کوردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌸🌺🌹🌷💐🌼🌻

  2. امیر

    فروردین 9, 1400

    ممنون از شما بسیار زیبا🌹

  3. امیر

    فروردین 9, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا