🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پله پله بشکستیم

(ثبت: 217079) آبان 18, 1398 

کوک ِ کوکیم , از این گردش ایام به کام
به شب هنگام , تماشا بنشستیم به بام

گذر روز و شبی را بشمردیم , که رفت
پله پله بشکستیم , فتادیم به دام

 

 

 

 

نظرها
  1. دستمریزادجناب همدانی
    حرف دل زدین بردل نشست🌻🌼🌻🌻

  2. سپیده طالبی

    آبان 18, 1398

    درودها گرامی🌺

  3. مينا امينی

    آبان 18, 1398

    قلمتان همواره نویسا آقای همدانی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید و موفق بزرگوار💐🙏

  4. حرف دل ما را زدید استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا