🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجشنبه آمد

(ثبت: 233629) آبان 29, 1399 
پنجشنبه آمد

 

مادرم
بی تو
چگونه در تن خویش
برقصم
وقتی گنجشک ها
وقتی گنجشک ها به رسم اول صبح
نشسته اند به انتظار تو…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. اکبر رشنو

    آبان 29, 1399

    درود
    🌺🌺🌺🍃

  3. دانیال فریادی

    آبان 29, 1399

    🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹بسیار زیباست

    لذت بردم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • درود بر شما
      خوشحالم کردید بزرگوار
      قلمتون سرشار و حضورتون همیشه سبز و مقدس
      در پناه حق

  4. مازیار نژادیان

    آبان 29, 1399

    درودها

    کوتاه

    غمین

    وکامل

    هرجا اسم مادر باشد شاهد معجزه هستیم و این حقیقت ما است.

    نویسان و تندرست باشید بزرگوار

    💐💐💐💐💐

    • درود بر شما
      خیلی خوشحالم از حضور گرم و سبزتون
      زنده و برقرار باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا