🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پوئہ تیڪا

(ثبت: 259103) اردیبهشت 11, 1402 
پوئہ تیڪا

هنــــرستانِ فراق‌ست غـــم‌اندیشےِ عشق

مےتوان آینہ در آینہ دل بست و شڪست!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ