🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پژواک

(ثبت: 235477) دی 26, 1399 

پژواک۳

نگاه از عطش
سراب خیالت را سر میکشد
این روح بی آیینه
سالهاست
جولانگاه پژواک
تصور توست
در من
به تکرار
برخیز

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 26, 1399

    🌺💐🌺💐🌺💐🌺

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 2, 1399

      به مهر خوانده اید گرانمهر
      مانا باشید
      🌹🌹🌹🌹

  2. صمد قاسملو

    دی 26, 1399

    درودها عالی و دل دلنشین 💐💐🌺🌺🌸🌸

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 2, 1399

      سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرار باشید
      🌻🌻🌻🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا