🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیر آن شهر

(ثبت: 253413) آذر 4, 1401 

 

دلم سوزد به حال پیر آن شهر
چه زیبا بود خال پیر آن شهر
مرا هم ای جوانان پیر کردید
به سربندم شال پیر آن شهر

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. زهرا آهن

    آذر 4, 1401

    درود بر شما جناب امیرحسنی

    چشمه ذوقتان جوشان و قلمتان نویسا

    پایدار باشید🌺🌸🌺🌸

  2. طارق خراسانی

    آذر 4, 1401

    سلام

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • درود بر ملک بانوی سیب و شعر
      از لطف شما بانوی ارجمند سپاسگزارم
      شاد وسلامت و پیروز باشید .🌺🌺🌺🌸🌸🌸

    • درود برشما استاد طارق خراسانی
      لطف شما مستدام
      شاد و سلامت باشید .🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

  3. مهرداد مانا

    آذر 4, 1401

    و البته پیرانشهر تنها نیست
    نام همه ی شهرها این روزها کوردی ست .

    • درود برشما جناب مانا
      البته که همین طور است که شما می فرمایید .
      شاد و سلامت باشید .🌺🌺🌸🌸🌸🌸

  4. درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🙏🙏💐💐💐🌿

    • درود برشما مهربانو خیاط پیشه
      از لطف شما سپاسگزارم
      شاد و سلامت باشید .🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  5. فاضله هاشمی

    آذر 5, 1401

    درود👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹

    • درودبر شاعربانو فاضله هاشمی
      از لطف شما بسی سپاس🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

  6. جواد مهدی پور

    آذر 5, 1401

    درود بر شما جناب امیر حسینی

    💐🙏👏👏👏

    • درود برشما جناب دکتر
      از لطف شما سپاسگزارم
      چوخ ساق اولون🌺🌺🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا