🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیش مرگ

(ثبت: 220972) دی 24, 1398 

 

بـا طلـــوعِ چشمـهــایت صــد هـــزاران ارتشی
پیش مرگت مـی شــونـد آنــقدر که با ارزشی
.
بــاز می لــرزد بلنـــدی هــای جـولانِ تنـت
نیـست دیـگر در من امـشب کمــترین آرامشی
.
در ســـرت خاورمیـانه پــرورش دادنـد تـا…!
تــا نبـاشــد بیـنِ مــان حتــی امیــدِ سازشی
.
مـن صبــوری کـردم اما اشک هایم بعد از این
بیشتــر خــواهـد شـد از سـامـانه های بارشی
.
از تو گـفتن سخت شد امشـب برایــم آنقَدَر
سخـت گـویـا سخـت تـر از واژه های چالشی
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مـن صبــوری کـردم اما اشک هایم بعد از این
    بیشتــر خــواهـد شـد از سـامـانه های بارشی

    الصبر مفتاح الفرج

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌺

    موج آبی را نگاهی لحظه ای
    یادِ بحری را کنی طوفان همی

    نوح کشتی را کنی یادی دلا
    چون خدا شد ناخدایش لا غمی

    ولی اله بایبوردی

    24 / 10 / 1398

    🌷🌷🌷🌸🌷🌷🌷

    • سپاسگزارم جناب بایبوردی عزیز و گرامی
      زنده باشید شاعر بزرگوار

  2. 🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما آقای آرین مهر
    غزل زیبای بود
    زنده باشید و برقرار
    طبعتون جاری
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام و عرض ادب جناب رشیدی راد عزیز
      سپاس از لطف و مهربانی شما

  3. مينا امينی

    دی 24, 1398

    ” مـن صبــوری کـردم اما اشک هایم بعد از این
    بیشتــر خــواهـد شـد از سـامـانه های بارشی ”

    درودها آقای آرین مهر

    زیباست این اثر.

    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر💐

  4. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب آرین مهر
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

    • سلام و عرض ادب جناب رضاپور گرامی
      بله حتما باعث افتخار است
      سپاسگزارم

  5. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا