🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چان چان!

(ثبت: 252432) آبان 3, 1401 
چان چان!

 

منِ بعد از تو را باید
به هر نکته
بخوانم مرگِ بی نقطه

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ