🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چای

(ثبت: 257297) اسفند 24, 1401 

 

چای گرم
باهم بودنمان
آبنبات تلخ دلتنگی
انتخاب با تو
از نسیم خسته نشو
باد دوست داشتنی ست
عشق
پاره ی تنی ست
وصله کرده ام
پاییز را
به درخت نارنگی
گل سرخی نیست
جور شقایق بکشد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. مهرداد مانا

    اسفند 24, 1401

    دختر گلم
    اگر توانستم امشب به این شعر برخواهم گشت . الان دارم سر کار میرم و تا چند روز آینده مهمان اصفهانیای عزیز در فولادشهر هستم . امشب برگشتم خوابگاه سعی می کنم در مورد این شعر مطالبی بنویسم

    • فاضله هاشمی

      اسفند 24, 1401

      سلام ممکنه آیدی یا شماره تماس تونو برام بذارید
      ممنونم
      بسیار سپاسگزارم

  2. طارق خراسانی

    اسفند 24, 1401

    گل سرخی نیست
    جور شقایق بکشد
    👌👌👌👌👌

    سلام دخترم

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌🌹👌🌹👌🌹👌🌹👌🌹👌🌱

  3. رسول علی محمدی

    اسفند 24, 1401

    سلام ودرودها
    زیبا بود
    مانا باشید🌹

  4. مسعود مدهوش

    اسفند 24, 1401

    درودتان بانو هاشمی شاعر ارجمند🌼💐🌸🌷🌺🥀

    سپیدی زیبا و دلنشین،درودها🥀🌺🌷🌸💐

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 24, 1401

    درود بر شما
    🌺🌸🌺🌸

  6. محمدعلی رضاپور

    اسفند 24, 1401

    سلام و درود
    به طراوت طبیعت باشید

  7. مهدی سیدحسینی

    اسفند 26, 1401

    درود
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا