🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چراغ راه

(ثبت: 3534) اسفند 12, 1395 

چراغ راه دلهایی همیشه

میان جان هویدایی همیشه

اگر چینی دل افتاد و بشکست

خیالی نیست آنجایی همیشه

نظرها 15 
  1. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 14, 1395

    درودها گرامی

    کوتاه و موجز و تأمل برانگیز

    • علیرضا حکیم

      اسفند 14, 1395

      درود ها بر شما جناب اجلاسی عزیز

      سپاس از حضور سبزتان

  2. محمدجواد منوچهری

    اسفند 14, 1395

    درود بر شما

    شاعریتان مستدام

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 14, 1395

    درود بر شما استاد حکیم گرامی

    مثل همیشه عالی و دلنشین

    • علیرضا حکیم

      اسفند 14, 1395

      سلام و سپاس جناب مهدی پور گرامی

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 14, 1395

    درود بر شما جناب حکیم

    بسیار عالی

    موفق باشید

    • علیرضا حکیم

      اسفند 14, 1395

      درود بر شما بانوی عزیز

      سپاس از حضورتان

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 14, 1395

    درود بر شما جناب حکیم

    بسیار  زیبا  سروده اید.

  6. محمدرضا جعفری

    اسفند 14, 1395

    درود استاد ………………………

  7. دروداستاد حکیم بزرگوار 

    لذت بردم از سروده زیبایتان 

    رقص موزون قلمتان سرمد

  8. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 19, 1395

    دذ سطح عالیست احسنت و استادانه بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا