🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمانت

(ثبت: 253600) آذر 10, 1401 
چشمانت

 

هر چه گشتم در قوانین جزا

مادّه تنبیه چشمانت نبود

گر چه گر می بود هم قانون گذار

با نگاه مست تو ره می گشود

 

بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 10, 1401

    درود بر شما جناب احمدی گرامی

    زیبا ست

    💐🙏👏👏🌹

    • علی احمدی

      آذر 10, 1401

      درود فراوان سرور ارجمند منت نهادید مهرتان افزون باد

      🌺🌺🌺🌺

  2. صفا یغمایی

    آذر 10, 1401

    درودتان .زیباست
    🌺🌺🌺

    • علی احمدی

      آذر 11, 1401

      درودها والامقام منت بر سرم نهادین مهرتان افزون باد

      🌺🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 10, 1401

    سلام بابک جان

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • علی احمدی

      آذر 11, 1401

      درودها استاد عزیزم مهرتان افزون باد خوش آمدین 🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا