🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمهات

(ثبت: 4190) خرداد 15, 1396 
چشمهات

در نگاهت آسمان آبی تر است

زندگی اردیبهشتی محشر است

عطر موهایت رها در دست باد

عامل ویرانی یک کشور است

در تو چیزی مثل شب آشفته ست

بی تو مردن راه حلّی بهتر است

بی دلیل با دیدنت افسرده ام

شاهدم شعر و شب و این دفتر است

رفته از جانم قرار و خواب شب

با تو حتی درد , چیزی بهتر است

راستش باید بگویم چشمهات

معجزات خوب یک پیغمبر است

سمانه تیموریان (آسمان)

*****************

این غزل مربوط زمانیست که تازه نوشتن رو شروع کرده بودم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):