🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار تصویر

(ثبت: 1658) خرداد 16, 1395 

وقتی سیاه می بینی

کلاغ می گوئی

کلاغ می شنوی

جیغی می کشی

                   کلاغ می شوی .

وقتی که خواب می بینی

ستاره می چینی

سبک تر از رؤیا

سه کهکشان ِ رها

                     پر از حباب می شوی .

وقتی که مات می بینی

به سایه می مانی

گمانه می بافی

لبالب از حسرت

آهی می کشی

                  سرشار از خالی ِ یک سراب می شوی .

وقتی زلال می بینی

ترانه می خوانی

بلور ِ جانت را

                    شکوفه می پوشی

چرخی می زنی

                   بهار می شوی .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):