🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه بود

(ثبت: 268463) اسفند 28, 1402 

چه بود؟
غیر یادت های های من چه بود
نغمه ی شور و نوای من چه بود

در میان شهرک آشفتگی
کوچه نام آشنای من چه بود

جز غم دیرین ایام وصال
مژده دنیا برای من چه بود

یا که در این عالم سرگشتگی
اینهمه هول و ولای من چه بود

تو نبودی من چه کاری داشتم
علت حال و هوای من چه بود

بی تو غیر از دنج زندان عدم
شوکت صحن و سرای من چه بود

در مسیر کوهی از آوارگی
خانه نام آشنای من چه بود

دل نمی بردی اگر ای جانِ جان
این همه زنجیر پای من چه بود

چون نمی گیری خبر از حال من
کاش میگفتی خطای من چه بود

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 28, 1402

    درود بر شما جناب معصومی بزرگوار
    شعر بسیار زیباییست
    قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏👌👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا